Stworzenia

Stworzenia, które można spotkać na terenach naszej watahy.

Pospolite

Rudziaki

Opis: Są to stworzenia przypominające z wyglądu i charakteru psy. Jak sama nazwa wskazuje, są koloru rudego. Bardzo trudno oswoić Rudziaka, lecz jeśli Ci się to uda, zyskasz przyjaciela na całe życie. Jedynym jak dotąd oswojonym Rudziakiem jest 8 - tygodniowa Przypinka należąca do Padme (na zdjęciu). Rudziaki często są mylone z psami i lądują w schroniskach. Stworzenia te łatwo rozpoznać po białych "skarpetkach".



Jawsi

Opis: Są to istoty ludzkie, które chętnie przyjaźnią się z wilkami. Zawsze noszą brązowe plaszcze z kapturami, wewnątrz których błyszczą żółte oczy. To u nich nasza wataha zaopatruje sklep.

Zwierzyna itp.

Niedźwiedź

Opis: Zwierz kilka razy większy od przeciętnego wilka. Na ogół agresywny. Choć na pierwszy rzut oka wyglądają na powolne, potrafią bardzo szybko biegać. W zimniejszych regionach występują osobniki o białym futrze.

Węże

Opis: Dłuższe, krótsze, kolorowe, stonowane, morskie, lądowe, jadowite i duszące. U nas znajdziesz praktycznie każdy rodzaj węży.

Jeleniowate

Opis: Występują w wielu kształtach i kolorach, ale wszystkie mają wspólną cechę. Każdy ich gatunek stanowi trzon wilczego menu. Podczas polowania należy uważać na kopyta i poroża, ponieważ może się to skończyć śmiercią.

Ptactwo

Opis: Różnorodność ptaków jest tutaj tak duża, że nie sposób ją opisać. Znajdziesz u nas wszystkie gatunki ptactwa jakie tylko występują w środowisku zewnętrznym.

Lis

Opis: Mały psowaty o rudej sierści. Żywi się głównie gryzoniami. Dla wilków jest tylko stworzeniem, które obserwuje każdy ich ruch.

Kot

Opis: Na to piękne zwierzę nie wolno polować. Mimo swych niewielkich rozmiarów, ma dużą siłę i niesamowity refleks. Niektóre władają silną magią.

Walenie

Opis: Orki, delfiny, wieloryby.. Ogromne morskie ssaki zamieszkujące zimne wody. Nie należy na nie polować. I tak się nie uda.

Duże koty

Opis: Stworzenia te w zależności od gatunku opanowały całą krainę. Są silniejsze od przeciętnego wilka.

Konie

Opis: Piękne stworzenia większe od wilka. Bardzo szybko biegają i trudno je doścignąć, więc próba upolowania ich i tak pójdzie na darmo.

Ośmiornice

Opis: Wielomackowe stworzenia zamieszkujące wody. Niektóre w razie zagrożenia wystrzeliwują chmurę atramentu.


Magiczne

Gryfy

Opis: Połączenie pumy i orła. Przy odrobinie szczęścia, da się go upolować, jednak trzeba trzymać się z dala od szponów i dzioba.

Feniks

Opis: Ptak, który potrafi odradzać się z popiołu nieskończoną ilość razy. Najczęściej posiada żywioł ognia.

Smok

Opis: Zionące ogniem, piekielne bestie prawda? Nie. Niektóre są miłe i oddane. Ich zaletą jest do, że są nieśmiertelne pod względem starości, a wadą to, że mogą polec od rany. Rosną do końca życia.

Jednorożce

Opis: Mniejszy od zwykłego konia. Z jego czoła wyrasta długi, ostry róg. W obecności wader spokojny, lecz w obecności basiorów niespokojny.

Testrale

Opis: To skrzydlate konie, które może zobaczyć osoba, która była świadkiem czyjejś śmierci. Są to konie mięsożerne.

Arashi

Opis: Stworzenie przypominające z wyglądy wilka z porożem. Jest ona wysłanniczką Bogów. Jest o wiele większa od przeciętnego wilka. Tylko ona jest w stanie pokonać Mordorisa.

Gammolit


Opis: Daleki krewny Hydry. Przypomina ogromnego kamiennego smoka, lecz nie potrafi latać. Gdy się zdenerwuje, z ziemi wystrzeliwują skały. To dzięki Impreza! niemu powstało Wzgórze Alf.

Yapte

Opis: Stworzenia wodne zazwyczaj nie pokazujące się wilkom. Są jednak bardzo towarzyskie i pomimo swych rozmiarów tchórzliwe i niegroźne. Większość życia spędzają na dnie zbiornika wodnego, w którym się urodziły. Może to być jezioro, staw, a nawet wodospad. Zazwyczaj nie występują w morzach, ze względu na Krakeny, które mogłyby je pożreć.

Ilinoja

Opis: W wolnym tłumaczeniu, znaczy to tyle, co "mały pies", nic bardziej mylnego, gdyż Ilinoje z psami naprawdę mało wspólnego. Niektóre upodobały sobie życie w wulkanach. Różnią się miedzy sobą kolorami i cechami, w zależności gdzie występują.


Potwory

Mordoris

Opis: Jest to duża karykatura niedźwiedzia. Ma dwie pary oczu. Wielkie zębiska wystają z paszczy nawet wtedy gdy ją zamknie. Ma długą, zieloną sierść która jest lepka od śluzu. Po brodzie ścieka mu trująca ślina. Jego zapach można wyczuć nawet z odległości kilometra, lecz nie należy on do najprzyjemniejszych. Występuje we wszystkich zakazanych miejscach.

Dur

Opis: Średniej wielkości stworzenie, z wyglądu przypominające połączenie świni i konia. Na jego skórze wyrastają pojedyncze włoski, lecz poza tym jest łysy. Może poruszać się bardzo szybko. Jego kły nie należą do najostrzejsztch, lecz szczęki maja ogromny nacisk. Występuje we wszystkich zakazanych miejscach.

Kelpia

Opis: Koń, który czai się w jeziorach, by pochwycić swą zdobycz, zaciągnąć na dno i pożreć. Umiera, gdy przebywa poza wodą więcej niż dwa dni. Występuje we wszystkich wodnych terenach w zakazanych miejscach.

Sith

Opis: Dziwaczne stworzenie, które urzęduje na drzewach. A gdy tylko zbliżysz się do jego kryjówki... Nie będzie z ciebie co zbierać. Występuje we wszystkich zakazanych miejscach.

Lunema

Opis: Gigantyczny węgorz, który lewituje. Mimo swoich rozmiarów, doskonale się maskuje. Występuje we wszystkich zakazanych miejscach.

Harekef


Opis: Ogromne zwierzę bez nóg i łap, za to o potężnym, śliskim ciele. Porusza się tak samo jak wąż. Nie potrzebuje wody do życia. Żywi się tylko jednorożcami, które nawet z magią nie potrafią się przed nim obronić. Potrafi wyczuć te konie z rogami z odległości 20 kilometrów. Zwykle występuje tylko na zakazanych terenach, jednak w poszukiwaniu zdobyczy, może się zapuścić nawet do Jeziora Boskiej Krwi.

Hydra

Opis: Na początku wygląda  niewinnie. Jak duży wąż. Potem wyrastają jej dodatkowe dwie głowy. Gdy odetniesz choćby jedną, wyrastają nowe. Praktycznie niemożliwa do zabicia. Upodobała sobie szczególnie okolice gorących wód.

Dracolich

Opis: Te smoki przeżyły swoją śmierć, na skutek klątwy zostały związane za swoimi ciałami na ziemi, a raczej szkieletami. Niezwykle trudno zabić te stworzenia. Są bardzo groźne. Spotkać je można na wszystkich zakazanych terenach.

Kraken

Opis: Potężna kałamarnica zamieszkująca morskie odmęty. Często wypływa na brzeg, po zaciągnąć pod wodę niczego nieświadomą ofiarę... Sporadycznie pojawia się w okolicach Plaży Natchnienia.

Chimera
Opis: Trójgłowa chimera upodobała sobie tereny wulkaniczne. Jej łby są bardzo niebezpieczne: smoczy zionie ogniem, kozi tryska jadem, a lwi ma niesamowity nacisk w szczękach. Najczęściej pojawia się w okolicach Wulkanu Łez.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz